Skip to content

Մի անգամ Թթվաստանոում

Կար-չկար մի երկիր կար: Այդ երկրի անունը Թթվաստան էր: Թթվաստանում ապրում էին թթու բանջարեղենները: Մի անգամ Թթվաստանում կաղամբն ասաց,

- Զգույշ եղեք, աղաջուրը գալիս է: Գազարը նայեց վերև և ասաց,

-Կաղամբ, ինչո՞ւ ես կատակ անում: Մեկ էլ, հոպ, աղաջուրը թափվում է գազարի վրա: Կաղամբն ասաց.

-Տեսար, որ ճիշտ էի ասում: Գազարն ասաց.

- Սխալ էիր ասում: Ու սկսեցին կռվել:

Published on Categories Այլ, Մայրենի, Uncategorized

About Արփի Ղարաբեկյան

Ողջույն, ես Արփի Ղարաբեկյանն եմ: Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիրի Հարավային դպրոց-պարտեզի 4.3դաս. Սիրած առարկան' Հայրենագիտություն: Ինչու՞ Հայրենագիտություն, որովհետև Հայրենագիտությունը սովորեցնում է երկրի մասին, իսկ ես սիրում եմ երկրների մասին իմանալ, թագավորների: Որ մեծանամ ուզում եմ դառնալ ծրագրավորող և խանութի տնօրեն: ❤️

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to toolbar